jobbigt

oj vad det märks att jag är otränad!!!

Gjorde mina vanliga situps och armhävningar som jag förr var duktig på att göra varje dag. jag orkade ju ingenting och var helt slut!

Planeringen för imorgon:

06.45 vaknar och hoppar i träningskläderna

Mål 1: en tallrik havregrynsgröt och en C-vitaminbrus

07.15: Vara nere på gymmet och förnya gymkortet.

07.30
: Crosstrainer 45 minuter

08.15: Duscha, byta om och göra mig redo för jobb.

08.45: Snabb promenad till jobbet så man hinner till mötet kl 9

11:00
Mål 2:
naturell yoghurt med hasselnötter och russin

15:00
Mål 3:
Sallad med kycklingköttbullar och italiensk dressing

Det är ungefär så långt jag har planerat. hur jag löser kvällen vet jag inte då jag ska sitta i möte relativt länge och antagligen ska fixa mat till massa andra... vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0